fbpx

סדנת זוגות עם סוג'יי – מתנה שקיבלנו

סדנת זוגות עם סוג'יי – מתנה שקיבלנו

גם אני ואהובי השתתפנו בסדנת הזוגות בסופשבוע האחרון עם סוג'יי, ומרגישה צורך לשתף ולהמליץ. זה מאוד לא אופייני לי הצורך הזה לשתף, אבל מסתבר שדברים משתנים אצלי אחרי הסדנה…
לוקח זמן לעכל את כל מה שעברנו. עבודה מאוד אינטנסיבית. המון חוויות. אבל התחושה המיידית שאיתה חזרתי הביתה, היא תחושה של שחרור, של נוחות בגוף, התמלאתי באנרגיה של אהבה, ואני מסתובבת עם חיוך שבא מבפנים, וקורן החוצה.
אני מאמינה שכל מה שאני כל מה שאני רואה סביבי אלו שיקופים שלי. השיקופים שראיתי בסדנה, כל האנשים שפגשתי, היו כל כך יפים ומדהימים, שאני לרגע מתקשה להאמין שאלו השיקופים שלי. האם כל היופי הזה באמת נמצא גם בי? כל מה שראיתי והרגשתי, התבונה, הרגישות, השמחה, האהבה, החושניות, היצירתיות, הצורך בחיבוק, וההנאה בלחבק ולגעת, ההתגברות על הפחדים ועל המבוכה, הנכונות להפתח, היכולת לראות עוד ועוד כוחות שיש בפנים, הנתינה והקבלה… כל אלו ועוד המון ראיתי סביבי בכם אנשים נפלאים, ועד למוצאי שבת יכולתי להרגיש אותם גם בתוכי. אני לוקחת את זה איתי, אני רואה פתאום הרבה יופי באנשים שסביבי גם מחוץ לסדנה. מרגישה מרוככת יותר. מקבלת. אוהבת.
זה שזה קורה יחד עם אהובי, זה מעצים ומכפיל את התחושות. גם אחרי הרבה שנים שאנחנו יחד, עוברים את המסע שלנו,עם העליות והמורדות, סופשבוע הזה פותח אותנו לקרבה חדשה, להבנות חדשות, להרפתקאות …..
לפעמים זה מצחיק אותי להבין כמה מאמץ אני משקיעה בהגנות ובמסיכות שרק משאירות אותי יותר פגיעה, ופתאום בסופשבוע כזה שאני מצליחה לשחרר חלק מהן, כמה חזקה אני מרגישה.
אני רוצה להודות על המתנות שקיבלתי. מודה לסוג'יי ומורן, יש לי עוד הרבה מה ללמוד מכם! לשמחה המתוקה על האוכל ועל האנרגייה, לדוד, להלפרים המדהימים, ששיקפו לי בצורה כל כך יפה קבלה ונתינה, לכל האנשים היפים שהיו איתי שם, ונתנו לי להרגיש אהובה. הבית היפה הזה שמאפשר משפחתיות והתחשבות עדינה. אני אוהבת ומאוהבת בכולכם!

מוזמנים לקרוא עוד מהבלוג..

סדנאות טנטרה מבית מ.א.ר.ג

מיניות | אהבה | רגש | גוף

בסדנאות הטנטרה שלנו תוכלו ללמוד דרכים רבות ומגוונות בהם ניתן לתרגל אהבה בריאה בחייכם, מיניות מלאת תשוקה וחופש, פתיחת לב בזוגיות…
סדנאות הטנטרה שלנו מאפשרות לכל אחד ואחת לשפר את התקשורת הבין אישית, לתרגל מדיטציה ולהרחיב את המודעות והנוכחות בכל רגע ורגע..

האירועים הבאים

הקודם
הבא

כאשר מדובר בנושא כה רגיש וכה עמוק, אשר מפגיש אותנו עם עצמנו על כל הגוונים והצדדים שבנו, חשוב להיות בטוחים שאנו הולכים לקבל את הטוב ביותר, ושפעילויות הטנטרה יועברו בצורה מקצועית ואיכותית. בקיצור שנהיה בידיים טובות. לשם כך, אתם מוזמנים לקרוא ולהכיר אותנו יותר
ולדעת שאצלנו אתם בטוחים.

צרו איתנו קשר

מוזמנים להתקשר או להשאיר לנו הודעה במייל:

טלפון: מורן ‏- 050-4800660
ניתן להתקשר בימים א-ה בין השעות 9:00-15:30.
שיחות בשעות הערב יתקיימו בתאום מראש.

כתבו לנו:

כנס בוטיק מארג

2-4.7.2020

כנס בוטיק במיוחד בשבילך!
מוכנים להפגש, לחוות להיות למדוט לרקוד לנוע ולנשום, לגעת בלב?

הקורס להכשרת מנחים

התוכנית להכשרת מנחים בשיטת מארג בהנחייה וליווי אישי של סוג'יי
מוכנים לצאת למסע משנה חיים?
משינוי אישי לשינוי חברתי. 
קבלה של אנרגיית החיים.

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

דרך קריאת מאמרים תוכלו להעמיק את ידיעתכם בטנטרה,
ובמגוון נושאים הקשורים לטנטרה: מדיטציה, רוחניות, יוגה, מיניות, זוגיות, ועוד.
ברוכים הבאים למשפחת מ.א.ר.ג